1 Mayıs 2016 Pazar

Acnecinamide Temizleme Jeli İncelemesi #6

Güneşli bir pazar gününden herkese Merhaba ! :)

Bugün sizlere yaklaşık 1 ay kadardır kullandığım bu ürün hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Çoğu kişinin bilmediği için ben 7-8 aydır sivilcelerimden kurtulmak için doktor gözetiminde ilaç kullandım ve gerçekten de evrim denen o şeyi yaşadım.Bu 7-8 aylık ilaç kullanma sürecimi olağanları sizinle paylaşmak isterim sizde merak ediyorsanız yorum yazarsanız sevinirim :)
Doktorumun bana önerdiği ürünlerden başka ürün kullanmamaya çalıştım fakat artık ilaç sürem bitmesine yaklaştığı için çeşitli ürünler deneyebilirim.
Bu ürünü daha önceden duymuştum ama hiç araştırmadım kullananların yorumlarına da bakmadım açıkcası gördüğüm anda hemen aldım.
Sivilcem artık yok bazen olsa bile çok belirgin olmadan geçiyor :)
Cildim önceden aşırı derecede yağlıydı artık çok yağlı olmasa da karma ve hafif kuru cilde sahibim.


Ürünün rengi şeffaf ve çok ağır rahatsız edici bir kokusu yok.Biraz deterjan gibi kokusu olsa da çokta ağır olduğunu düşünmüyorum.
Göz ve dudak çevresine sürmemeye dikkat etmemiz gerekiyor.
Ürün köpürmüyor neredeyse sürdüğünüzde belli bile olmuyor neden köpürmüyor bu deyip fazla fazla ürün almaya kalkışabilirsiniz :)
Hafif masaj hareketleriyle yüzünüze uyguladıktan sonra suyla yıkıyoruz.Ben soğuk suyla yıkamayı tercih ediyorum gözeneklerimin sıkılaşması ve cildimin yenilenip,parlaması için.


Sivilce lekelerime de yararlı oldu ben makyaj temizleyici olarak kullanmıyorum makyajınızı temizledikten sonra ürünü kullanırsanız bence daha etkili sonuçlar alabilirsiniz :)
Ürünün fiyatı 20 TL 

Merak ettiklerinizi yorum kısmında sorabilirsiniz. Sivilce için kullandığım ilaç dönemimi merak ediyorsanız bana ulaşmayı unutmayın :)

Sağlıkla Kalın..



5 yorum:

  1. bu jel yağlı ve sivilceli genç cilt için harikadır..

    YanıtlaSil
  2. büyük sorundur sivilce. bende de var malesef. ben bu jeli eczacıma sorayım bir. :) teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) eğer aşırı şikayetçiysen doktora da başvurabilirsin umarım işe yarar :)

      Sil
  3. Bende sivilce tedavisi görüyorum. Fakat okadar ağır yok sivilcelerim krem kullanıyorum. Doktorun verdiği jel yüzümü aşırı kuruttu okadar da para vermiştim. Bunu da deniyeceğim yazınız için teşekkürler.
    Bende bloguma beklerim https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Cilt kuruması içinde nemlendirici kremler veriyorlar aslında doktor ama tedavini yarıda bırakmamanı öneririm :)

    YanıtlaSil