13 Mayıs 2016 Cuma

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj / ADORİNG !

Herkese güneşli cuma gününden Merhaba !

Kısa süre önce indirimden aldığım The Balm Meet Matt(e) Hughes likit ruj serisinden Adoring isimli rujundan bahsetmek istiyorum.
Mat rujlar son dönemde oldukça popüler oldu.Hemen hemen her marka mat bitişli farklı yapılarda ürünler sundu.Bende şuan 2 rengi bulunuyor Adoring ve chıvalrous..
Almak istediğim birkaç renk daha var özellikle yazın kullanabileceğim hazır yaz geliyorken mutlaka göz atın derim :)


Bu rujların genel özelliklerinden bahsetmek gerekirse likit,kremsi yapıda kullanımı sürümü gayet kolay pigmentasyonları da gayet başarılı uygulama yaptığınızda kısa sürede dudağa sabitleniyor.
Kalıcılığı da gayet güzel gün içinde bir şeyler yer içerseniz dudak iç kısımlarında renk azalması oluyor fakat kötü durduğunu düşünmüyorum belki tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz :)


Önceki yazımda da bahsetmiştim uygulamadan önce lipbalm sürerseniz daha dudaklarınızın kurumasını aza indirgemiş olursunuz :)
Mentollü kokusu var ve sürdüğünüzde hafif bir yanma ile kendisini belli ediyor rahatsızlık verici bir durum olmuyor.Bu özelliği hoşuma gidiyor :)


Gratis indiriminden aldım normal fiyatı 35 TL indirimli 20 TL civarlarında oluyor.
Koyu renk olmasına rağmen çok hoş duruyor pul pul görünümü de olmuyor ayrıca :)
Ben The Balm'ın Meet Matt(e) Hughes rujlarını seviyor ve tavsiye ediyorum.
Zaman zaman güzel indirimler oluyor takip etmenizde fayda var :)

Önerdiğiniz mat rujlar varsa denemek isterim.
Yorum kısmına yazabilirsiniz :)

Sağlıkla Kalın..










6 yorum:

  1. Bu kış bu rengi alıp almamakta çok kararsız kaldım ancak önümüzdeki sezon mutlaka edineceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok güzel. Sizi takibe aldım, siz de alırsanız çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil