2 Mayıs 2016 Pazartesi

Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara !

Herkese Merhaba !

Bugün maskara hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum :)
Birçok maskara denedim ve kendime uygun maskara bulamıyordum,yeni çıktığı zamanlar denemeyi istediğim için aldım ve aradığım maskara tam da buymuş.
Essence markasından Lash Princess isimli maskarasını da kullanıyorum her ikisinden memnunum fakat bu ürün biraz daha hoşuma gidiyor. Çünkü kirpiklerim birbirine yapışmıyor ve dökülme de yapmıyor :)


Görünümü de işlevi gibi çok güzel. Ayrıca kirpikleri uzatmada da gayet başarılı bir ürün ve diğer maskara ürünleri gibi çabuk kuruyup bitme yapmıyor :)
Kirpiklerimin eskisi gibi kuruyup dökülmesinin olmaması beni mutlu etti :)


İnce,kısa ve plastik kıllardan oluşuyor. Ne kadar iyi olabilir diyerek almıştım görünce ama yanılmışım diğer maskaralara elim gitmiyor henüz :)
20 TL'ye Gratis mağazasından almıştım. Şuan ki fiyatını bilmiyorum hemen hemen aynı civardadır.
Bence şans verebilirsiniz ve memnun kalacağınızı umuyorum :)


Bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek isterim yorum kısmına yazabilirsiniz :)

Merak ettikleriniz ve sormak istedikleriniz olursa bana ulaşabilirsiniz.

Sağlıkla Kalın..







6 yorum:

  1. Maybelline'in nerdeyse tüm maskaralarına bayılıyorum, en yakın zamanda deneyeceğim. Güzel yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncen için ben teşekkür ederim kullandıktan sonra ki düşüncelerini bekliyorum :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı dizini olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Maybelline markasından denemediğim sanırım bir bu kalmıştı. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra görüşlerini bekliyorum canım :)

      Sil