6 Mayıs 2016 Cuma

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj / CHIVALROUS Rengi !

İzmir'in sürekli değişken havasından Herkese Merhaba ! :)

Uzun süredir bu likit ruj serisinin Charming isimli rujunu almayı çok istiyorum fakat testerı bile yok.
Önceki inidirimlerden almış olduğum bir ürün ve bu rengin yaz aylarında daha iyi gideceğini düşünüyorum.
The Balm Mat likit rujları indirim zamanı ilk günden biten ve popüler olan bir ürün.
Dün Alsancak Gratis şubesine gittim umudum yoktu pek ama belki vardır (charming ruju) diye fakat şaşırmadım.Görevli bayana geldi mi diye sorduğum da artık fazla gelmiyor kendimize zor ayırdık deyince neden ürünün kalmadığını anladım.
Bence bu mat likit rujlar gerçekten başarılı :)


Bu mat likit rujları kremsi yapısı ve çabuk kuruyup matlaşmasıyla daha da ilgi çekici ve cezbedici oluyor.
Sürerken hafif mentollü kokusu ve yapısı kendini hissettiriyor fakat dolgunlaştırma yaptığını söyleyemeyeceğim. 
Bu ruju sürmeden önce dudaklarınızı nemlendirip uygularsanız bence daha iyi sonuç alabilirsiniz.


Sürdükten kısa süre sonra hemen matlaşmaya başlıyor.Hafif bir yapışkan hissi oluyor daha sonra iyice sabitleniyor ve o his azalıyor.
Bir şeyler çok fazla yiyip içmezseniz kalıcılığı çok uzun sürer sürekli atıştırma halinde olursanız bir süre sonra soyulmaya başlıyor ama çok kötü görünümü olduğunu düşünmüyorum :)


İndirim zamanı alınabilecek avantajlı bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Normal fiyatı 35 TL olmakla birlikte indirim günlerinde 20 TL olarak görebilirsiniz :)
Bu serinin diğer ürünlerini de almayı düşünüyorum indirim zamanlarının son günleri gitmeyin her şey bitmiş oluyor :)

Yazın bol bol kullanacağımı düşünüyorum serinin diğer rujlarını da aldığım sürece sizinle görüşleri paylaşacağım.

Siz hangi likit mat rujları kullanıyorsunuz?
Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum. :)

Sağlıkla Kalın...












6 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzelmiş rujun rengi, iyi günlerde kullanın <3
    Takibe aldım sizi bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. renk çok güzelmiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil