9 Mayıs 2016 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo / 40-Permanent Taupe Far İncelemesi #7

Herkese Yoğun Geçen Pazartesiden Merhaba !

Staj,okul,başlamak üzere olan sınavlar vs vs derken çok çok yoğun bir döneme girmeye başlıyorum tekrardan su gibi geçmesi ümidiyle :)
2 gündür yazmak istediğim anca vakit bulabildiğim ayrıca merak edip yeni aldığım bu ürün hakkındaki ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Bu farları uzun süredir merak ediyordum almayı çok istiyordum fakat indirim zamanlarını bekledim ve indirim zamanında hiç şüphelenmeden aldım :)
Far kullanan biri değilim kullansam bile koyu renkleri tercih etmediğim için bu renkte biraz tedirgin oldum kullanmazsam kenarda kalır diye.


Görüntüsü rengi burda çok güzel duruyor. Aslında beklediğim renkten biraz daha koyu oldu fakat kullanamayacağım kadar da kötü değil :)
Aldıktan sonra kullanma fırsatı buldum açıkcası hoşuma gitti ve göz kapağımda birikme gibi bir şey de yapmadı.
Bazı farlar pek dayanmadan uçup gidiyor fakat bu ürün de hiç bir sorunla karşılaşmadım makyajımı çıkarana kadar ilk sürdüğüm gibi duruyordu :)
Diğer renklerini de ilk fırsatta alıp denemeyi düşünüyorum.


Ürünü parmağımla uyguladım dilerseniz fırçayla da yapabilirsiniz sert yapılı bir ürün değil.
Watsons'dan 12 TL'ye aldım bence indirim zamanlarını kaçırmamak gerek :)

Peki siz bu serinin hangi renklerini kullanıyorsunuz?
Bu ürünü kullandıysanız düşüncelerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz :)

Sağlıkla Kalın..






2 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş gerçekten. Ben krem farlara topaklanma yaptığından pek cesaret edemediğim için almadım ama herkes yapmıyor diyor. Bu indirimde çok far paleti aldım bir sonraki indirimde şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın görüşlerini bekliyorum :)

      Sil