4 Mayıs 2016 Çarşamba

ESSENCE LASH PRINCESS- False Lash Effect Maskara !

Herkese Merhaba ! :)

2 ay önce Gratis mağazasında essence stadına bakınırken tanıtıcı bayanın tavsiyesi üzerine almış olduğum üründen bahsetmek istiyorum.
Maskaranın özelliği kirpikleri uzatmak ve hacim kazandırmak.
Ambalajına zaten diyecek bir şey yok çok hoş ve tatlı görünümü var :)


15-17 TL civarında aldım yanlış hatırlamıyorsam.Gerçekten de güzel bir hacim ve uzunluk veriyor.
Suya dayanıklı olduğu söylenmese bile akma yapmadı.Kirpiklerim de birikme ve yapışma da yapmadı düzgün ve doğru uygulandığı sürece bence güzel bir ürün :)


Tek kat uygulanması bana yeterli geliyor ve uzunluk vermesinden de gayet memnunum.
Önce bu ürünü kullanıp 2.kat olarak Maybelline Push Up Drama Maskarasını kullanırsanız daha keskin siyah ve hacimli kirpiklere sahip olabilirsiniz :)
Bu maskara da geçer not aldı kısacası :)

Peki siz hangi maskaraları kullanıyorsunuz?
Bu ürünü kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum :)

Sorularınız ve merak ettikleriniz için bana ulaşabilirsiniz.

Sağlıkla Kalın..

4 yorum: