30 Nisan 2016 Cumartesi

L'oreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı İncelemesi #5

Herkese Merhaba !

Bugün sizlere çok memnun kaldığım ve çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 1.5 sene civarı kadardır kullanıyorum ve 3. yada 4. kutuyu kullanmaktayım.
Öncelikle bu ürünü nasıl keşif ettim ondan bahsetmek istiyorum :)
1.5 sene gibi önce saçlarıma ombre yapmıştım.Saç boyasının içinden çıkan krem bitince ortada kaldım biraz.Saç uçlarım çok kötü olmuştu ve sertleşmişti. 
Annemle birlikte gezerken daha önce girmediğimiz ama merak ettiğimiz bir Avm'ye girdik.
Saç bakım reyonunu gezerken tanıtım yapan bayana derdimi anlattım ve bana önermişti pek işe yarayacağını düşünmemiştim deneme paketlerini alıp biran önce denedim. Beni ilk etkileyen şey ürünün kokusu oldu.Kokusu çok hoşuma gidiyor hala :) 
Saçlarımdaki karışıklık olsun,uçlarındaki sertlikler ilk kullanımda belli etti.

Resimdeki boyalı saçlar için olanı değil ama yinede etkisi var.Banyo sonrası nemli saça 1-2 damla sakın ama sakın 7-8 damla yada daha fazla gibi hatalar yapmayın.Gerçekten etkili bir ürün 1 damla bile bana fazla gelebiliyor saçım az olduğu için :) 
Hemen hemen her yerde bulabileceğiniz bir ürün genellikle indirimi takip ederek almaya çalışıyorum. 10 TL gibi oluyor indirimli indirimsiz ise 20 TL 

Saç diplerine sürmeden sadece saç ucuna ve hafif saç boylarına sürüp elinizle masaj yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız.
Bazı bloglarda üründen memnun kalmayanlar ve yağlı görünümü olduğunu okudum. Çok çabuk yağlanan saç tipine sahibim ama bu üründe öyle bir şey yaşamadım.
Bence şans verilebilecek bir ürün.Ben memnunum ve her zaman kullanıyorum :)

Bana Ürün Hakkında Merak Ettiklerinizi Sorabilirsiniz :)
  
Sağlıkla Kalın..










4 yorum:

  1. Ben hiç etkisini göremedim saçlarımda hiç memnun kalmadım garip bir şey oldu saçlarım sizin saçlarınıza iyi geldiyse ne mutlu size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tiplerine göre farklılık gösterir tabiki kimisinde işe yaramaz umarım iyi geleni bulursun :)

      Sil
  2. Buldum buldum sonunda zor ve zahmetli oldu ama değdi. teşekkür ederim cevap için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bulmana sevindim :)
      Ben teşekkür ederim düşünceni bana aktardığın için :) <3

      Sil