28 Ağustos 2016 Pazar

Argan Yağı Emdirilmiş Saç Açma Fırçası !

Herkese Merhabaa !


Bugün bahsetmek istediğim ürün denemeyi çok istediğim bir üründü ve sonunda aldım bir süre denedim ve şimdi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum :)


Mavi çok tatlı bir görüntüsü var tek kalınca hemen aldım aslında beni almam için cezbeden ilk şey argan yağı emdirilmiş olarak tanıtılması oldu.


Zaten saç açıcı fırçaları denemek istiyordum. Elseve'in saç açıcı fırçasından alıcaktım fakat bunu deneyip yorumlamak istedim :)

Islak yada kuru saça uygulama yapabiliyorsunuz.
Ben her iki yöntemle de deneyip uyguladım :)

Tabiki ıslak ve hafif nemli saçta daha olumlu yanıt aldım.
Kuru saçtada kullanılabilir elektriklenme yapmaması beni mutlu etti ince telli ve çok elektriklenen açıkcası birazda dolaşık karışık saça sahibim.
Diğer kullandığım fırçalara oranla bu fırça çok daha iyi tabiki de diğer türlü çok çok fazla saçlarım dökülürken yolmadan saçımın açılması beni mutlu etti diyebilirim.


Yuvarlatılmış uçların saç derisine masaj yaptığının doğru olduğunu söyleyebilirim.
Özellikle ıslak saçta uygulandığında kendisini belli ediyor :)

Argan yağı emdirilmiş olduğu için parlaklık verir gibi yazıları var ilk aldığımda fırçayı kokladım ve kokusu yoktu normal plastik fırça kokusu vardı ve bu beni biraz üzmüştü.

İlk kullanımdan sonra fırçadaki koku değişimini farkettim güzel bir kokusu var halen geçmedi :)

Saça parlaklık verme konusuna gelirsek açık olmak gerekirse pek bir parlaklık söz konusu yok bence gözle görülür bir parlaklık olmadı ki benim için bu daha iyi çünkü saçlarım çok çabuk yağlanma kapasitesine sahipken ekstradan parlak göstermek çok daha çabuk yağlanmasına sebep olabilir diye düşünüyorum :)

Ürünü gratislerde bulabilirsiniz.
Fiyatı; 7,45 TL

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler yorumlarınız benim için çok değerli lütfen düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın :)


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın....



27 yorum:

  1. Uygun fiyatlıymış deneyebilirim . Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
  3. Gratiste bakılabilir :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Sinemm buna mutlaka bakıcam bende böyle bir tarak arıyordum teşekkürler kuzumm <3

    YanıtlaSil
  5. Ilk defa görüyorum degisik bir ürünmüs, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. İlk defa gördüm ve hoşuma gitti bizi aydınlattığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım teşekkür ederim yorumun için :) <3

      Sil
  7. Görüntüsüyle dikkatimi çeken bir üründü, marifetlerini de okuyunca almak gerek teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Very nice. :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu markanın bir fırçasını kullanıyorum, çok sağlam çıktı. Sizi takipteyim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Merhaba, GÜZELLİK KÖŞEM , ben blogunuzu takıp edecegm bırazdan.. sizdende beklıyorum:) destek tam destek

      Sil
  10. Ayy hemen alicam ilk defa gördüm cok tesekkurler yazi icin 😊

    YanıtlaSil
  11. Koku kısmı oldukça cazipmiş, merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için canım :)

      Sil
  12. Bu ürünü ilk defa görüyorum uygun fiyatlıymış da denemek lazım ..Yazı için teşekkürler.Bana da beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil