30 Nisan 2016 Cumartesi

Garnier Kusursuz Yüz Temizleme Suyu İncelemesi #4

    Herkese İyi Hafta Sonları!

Bugün yeni inceleme konumuz 1 hafta önce almış olduğum Garnier Mıcellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu daha önceden alıp denemeyi düşünüyordum fakat elimde birçok makyaj temizleme ürünleri olduğu için elimde olanları azaltıp öyle almayı düşündüm ve sonunda aldım :)

Kullanmış olduğum temizleme kremleri,maskeleri,suları gibi ürünleri uyguladıktan sonra cildimin temizlenmediğini düşünüp defalarca yıkarım ve bu durumdan da çok rahatsız olurum.
Bu ürünü alırken aslında biraz tedirgindim çünkü kullanımdan sonra durulama ihtiyacınızın olmadığını vaat ediyor.

Ürünün duruşu çok hoşuma gitti.Pembe kapaklı,şeffaf bir ambalajı var.Kıvamı koyu yada jel gibi değil.Ürün 400 ml ve 200 kere kullanılabilirmiş. Hassas ciltlere uygun olduğunu,yüz-göz ve dudaklar için kullanılabilir diyor.

Gratis mağazasından aldım.12-13 TL civarında.Ürün alkol,paraben ve parfüm içermiyor.
Henüz 1 haftadır kullanıyorum yüzümde tahriş,kızarıklık yada sivilce oluşumu yapmadı.Rimelimi çıkartırken biraz zorlandım suya dayanıklı olduğu için ovalama yaparak çıkardım.Gözümde yanma da yapmadı fakat biraz kızarıklık oldu onunda biraz bastırmamdan kaynaklandığını düşünüyorum :)

Ürün sonrası yüzümü durulama gereği duymadım rahatsız edici yapışkan bir his bırakmadı.Bu yönünü sevdim :) Bence hem ekonomik hem de etkili bir ürün. 

Peki siz hangi temizleme ürünlerinden memnunsunuz?
Bana Snapchat,İnstagram ve Twitter üzerinden ulaşabilirsiniz :)
Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum. 

Sağlıkla Kalın..









2 yorum:

  1. Merhaba paylaşım için teşekkürler, ben de Bioderma Milky Cleanser'i kullanıyorum. Yorumlarım blogta var bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumlarını okuyacağım :)

      Sil