17 Ağustos 2017 Perşembe

ESSENCE ALL ABOUT MATT! SABİTLEYİCİ TRANSPARAN PUDRA


Herkese Yeniden Merhaba!

Bugün hakkın da çok güzel yorumlar okuduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. Şuan 2.paketine geçtim tek kelime ile bana iyi gelen asıl pudra buymuş!!
Daha önce kullandığım Rimmel London Stay Matte Pudra'yı kullanıyordum fakat bu ürünü kullandıktan sonra yüzüme ağır geldiğini farkettim.


Sivilcelerim için tedavi görüyordum fakat oda çok karışık bir hal aldı ilaç kullandım bıraktım derken her şey en başa döndü bu konuyu bir sonraki yazıda konuşucaz :)
Cildim artık aşırı yağlıya döndüğü için ne kullanırsam kullanayım sabit durmuyor ve cildim bu ürünleri kusuyor artık rimel bile gözümde kalmamaya başladı 3 kat rimel sürmeme rağmen aradan birkaç saat geçtikten sonra sanki tek kat sürülmüş gibi duruyor.


Pudranın rengi beyaz fakat bu sizi korkutmasın fırça ile cildinize eşit dağıttınız da hiçbir şekilde beyazlık olmayacaktır :)
Çok sık olmasa da arada fondöten kullanıyorum ve bu fondöten her şekilde cildimi yağlı gösterdiği için pudra uygulama gereği oluyor cildime ağır gelmeyen ve mat bitişli bir pudra tam da aradığım önceki kullandığım üründe güzel fakat şuan kullansam yüzümde bir katman olmuş hissi verirdi.

Gün içinde açıkçası tazeleme gereğinde bulunmadım beni idare etti ama birkaç kez denediğimde çok iyi sonuçlar verdi :)
Essence stadı Gratisler'den kalktı biliyorsunuz ki.Rossmann'da bulabilirsiniz.
Ürünün fiyatı 10 TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam.

Essence'in allığını denemiştim ve ürün incelemesi için buradan ulaşabilirsiniz!

Sizin beğendiğiniz ve önereceğiniz bir pudra varsa denemek isterim yoruma yazın lütfen:)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın....


5 yorum:

  1. Merhaba sinemcim:) ben oriflame fondoten kullanıyorum oldukça memnumum sennin paylastigin ürünleri denemek isterim :) takipteyim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) oriflame ürünlerinden hiç kullanmadım fakat denemek gerek yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok seveni var bu ürünün, bi ara deneyeceğim ben de :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence şans verilecek guzel bir urun o zaman hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum sevgiler :)

      Sil
  3. canan aydıner24 Mayıs 2018 10:54

    Merhaba,
    paylaşım için teşekkürler:) mat bitişli kadife hissi veren pudraları bende çok seviyorum..herzaman kullanılmasada sık sık gereken bir ihtiyaç bence pudra :) golden rose un pudralarını kullandım hep tavsiyede ederim https://shop.goldenrose.com.tr/pudra

    YanıtlaSil