22 Ağustos 2016 Pazartesi

MİMLENDİM ! SATIR ARASI MİM

SATIR ARASI MİM!




Öncelikle mimlediği için Semih Keçecioğlu'na teşekkür ediyorum :) 



Öyleyse hemen sorulara geçeliiim !!

1. Nasıl blog yazmaya başladınız?

2 sene önce blogger ve youtuberları çok takip ediyordum. Neredeyse bütün gece ve gündüzlerimi onları okuyup,izlemekle geçiyordu. Daha sonra blog yazma hevesi geldi ve yapamam diye düşünürken birden açtım :)

2. Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?

Günlük olarak yazılar yazmayı düşünüyordum aslında belki daha sonra bu tarz birşeyler yapabilirim.

3. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?

Gezi yazıları ve günlük yazıları bunları okumayı çok seviyorum.

4. Hayatta en çok yapmak istediğin 3 şey nedir?

Aklımda gezip görmek ve tanımak istediğim birkaç ülke var oları gezebilmek.Hiçbir işle uğraşmayıp sadece yabancı dil öğrenmek.Son şey aklıma pek gelmese de yurt dışında kendime ait bir iş yeri açmak diyebilirim :)



Bende yazımı okuyan arkadaşlarımı mim'e davet ediyorum !

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın...




4 yorum: