23 Ağustos 2016 Salı

L'OREAL PARİS / PURE ZONE - DERİNLEMESİNE ARINDIRICI JEL İNCELEMESİ #13

Herkese Yeniden Merhabaa !!


Bugünkü inceleme yazımdaki konuğum çok çok uzun zaman önce yanlış hatırlamıyorsam gratis mağazasından aldığım L'oreal Paris markasının Pure Zone / Derinlemesine Arındırıcı Jeli :)


Ürünü sivilce tedavisi gördüğüm zamanlar almıştım belki daha hızlı iyileşir diye fakat kullanılmaması gerektiği için birdaha kullanmamıştım.
Köşede bulunca tekrardan denemek istedim ve 2 3 haftadır kullanıyorum sonunda bittiği için inceleme konuğu olarak seçtim :)

Ürünün Vaatleri;

*Sivilceye Karşı,
*Siyah Noktalara Karşı,
*Parlamaya Karşı anında etki.


Ürünün en sevdiğim yanı temizleyici pedin olması bir miktar ürün sıkıp yüzünüze hem masaj etkisi hemde temizleme etkisi yaratıyor.

Sivilce problemi yaşadığım dönem bu üründen gerçekten hiç memnun değildim ve yüzümü yakıyordu.
Sivilce sorunum geçtikten sonra deneyince maalesef sivilce yaptı fakat ben temizleyici etkisinin olduğunu düşünüyorum cildimi güzel temizleyen her ürün sonrası sivilce sorunu yaşıyorum fakat rahatsız edecek kadar çok değil.

Sevmediğim yanı yüzümü yıkadıktan sonra sanki yüzümde hala ürün varmış gibi yıkama ihtiyacını hissettirmesi oldu sırf bu yüzden bile ürünü almayı düşünmem beni rahatsız eden en büyük sorun bu olur genelde :)

T bölgem yağlı olduğu için ona çokta bir etki yapmadı açıkcası.
Parlamaya karşı etkisi bende işe yaramadı maalesef.

Ürün bitti fakat temizleyici pedini diğer kremlerimle denemeyi düşünüyorum o yüzden onu atmıyorum :)


Eğer sizde ürünü kullandıysanız düşüncelerinizi bekliyorum :)


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Sağlıkla Kalın...




8 yorum:

  1. Bencede pedini diğer ürünlerle kullanabilirsin canım baya ise yarar güzel bir inceleme yazısı olmus <3

    YanıtlaSil
  2. takip etkinliği ile keşfettim bu güzel blogu ve hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil
  3. Ayy sivilcem çıkıyor ama temizleyemiyorum bu kadar derin bi şekilde, yoksa komple cildimi kaldırırım :D Kuru ve hassas olarak ben ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kuru olması iyi ama bazen :D Teşekkür ederim yorumun için :) <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok uzun zaman önce almıştım yanlış hatırlamıyorsam 10 küsur kadardı

      Sil