14 Şubat 2018 Çarşamba

MAYBELLİNE TOTAL TEMPTATİON MASKARA !


Herkese Merhabaa !


Nasılsınız? Okul-iş-hayat umarım iyi gidiyordur :)



Yeni bir rimel arayışlarına girdim yeni bir ürün denemek istedim ve Maybelline Total Temptation Maskarayı gördüm. Tester incelediğimde pek tatmin olmasam da aldım ve kullandım.

Beni tatmin etmeyen konu fırçadaki kılların kısa olmasıydı. Ürünün sloganı,
 ''Tüy kadar hafif kirpikler'' 


Şimdi gelelim değerlendirmeye, öncelikle ilk katı sürdüğümde hiçbir etki görmedim ki ben genelde tek kat sürdüğünde yeterli olup hayatına devam eden insanım :)  
Tek katta etki görmeyince 2.katta rimel kendini gösterdi fakat 3.katı sürdükten sonra 
istediğim şekilde görünüşe ulaştı.
Sloganı şeklinde hafif ve ağırlık yapmayan bir maskara yoğunluğu beni tatmin etti ama tabi ki sevdiğim maskaralar arasında değil kendisi :)


Aslında Loreal Paris'in  Miss Bayb Roll maskarasını merak ediyorum fakat bulamadım bir sonraki inceleme ürünü sizce ne olsun ?

Gratis ve Watsons'da şuan indirimli halde bulabilirsiniz.
Fiyatı; 22₺ 

Siz bu ürünleri kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlara bekliyorum :)

Sağlıkla Kalın...

8 yorum:

  1. memnun kalmamana üzüldüm canım :( ben de satın almam o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalanlar da var denemeden de bilemeyiz :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çevremdeki çoğu kişi memnun değil maalesef :)

      Sil
  3. Yazını okuduğum iyi olmuş. Neredeyse alacaktım ama 3 kat çok fazla bence de :(

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  4. Lash sensational ı kullandım hala kullanıyorum aşırı güzel bir maskara son yayınımda bahsettim beklerim

    YanıtlaSil