3 Temmuz 2016 Pazar

Time Balm / The Balm Concealer !!

The Balm Concealer !

Herkese Merhabaa !!!

Sonunda beklediğim tatile girebildik uzun zamandır çok ihtiyacım olan bu tatil biraz iyi gelecek.
Yaz stajında olduğumdan yine pek fazla vakit bulamıyorum çünkü çok yoğun ve yorucu geçiyor.

Ve bayram indiriminden aldığım yazmayı dört gözle beklediğim ürünü artık sizinle paylaşıyorum :)
Bu kapatıcı bir harika !!


Bir önceki yazımda indirimden aldığım ürünleri paylaşmıştım :) Oraya da uğrayabilirsiniz.


Ürün gerçekten ufacık ama işlevi büyük az göründüğüne bakmayın bereketli ürün :)
Ürünün kabı hoşuma gitmedi hatta kapağı çatladı. Açıp kapatırken çok dikkatli olmanız gerekiyor aslında The Balm neden böyle kötü ambalaj yapmış anlamadım sanki kırılıp elinizde kalacak gibi.
Kapatıcı ihtiyacım yoktu fakat raflarda sürekli görüyordum denememiştim öylesine denedim ve gerçekten güzel kapatmasına şaşırdım sonrada aldım zaten :)


Ben göz altıma kullanmıyorum yüzümdeki leke ve sivilce izlerine,sivilcelere kullanıyorum.
Pek istediğim gibi olmadı kusura bakmayın lütfen. Elimde olan bir izin üstüne kapatıcıyı denemiştim ilk ve burada da size öyle göstermek istedim :)


Kapatıcıyı uyguladıktan sonra transparan pudrayla üstünden geçince daha güzel ve sabit oluyor.
Göz altınızda sorun varsa kullanabilirsiniz beni rahatsız edici bir sorun olmadığı için göz altıma kullanmıyorum :)

Ürünün normal fiyatı 45 TL civarında iken indirimde 25 TL :)

Elimde olan diğer kapatıcılardan çok daha iyi ve başarılı.

Gratislerde bulabilirsiniz :)


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın...

3 yorum: